amen hej

sitter på sista lektionen nu, har so,
sista so lektonen för i år, galet skönT
kan jag ju säga ;)
sen vet jag inte vad som händer skulle in
till stan med tjockisämewliie men hon
är ju hemma too daaaaay! tråkigt,
men imorgon ska jag nog sluta tolv,
ska man in till stan o kolla på studenten:)
trevligt, men vi ska vell träffa lite annat folk
också gissa jag på;) sen på kvällen såver jag
nog hos tjockisämewliie, trevligt ;)
sen på söndag ska jag nog också såva där
för då ska vi göra vår idé som vi har kommit på
vi ska ju springa till stan, o det är ju BARA 4.5 mil ;)
eheheh träffa oss på stan på måndag vid typ två eller nått;)
ehehehe, men nu ska jag chilla här ett tag, är ju typ bara 40
minuter kvar tills jag slutar ;)
smsaaaaa med mig så är ni gulliga ;)))
pusssss på alla söta (LLL)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0