fredag

Om två dagar vid den här tiden har jag förmodligen kommit fram till alanya, där ja sedan ska spenadera en hel vecka med en underbar vän, kan fortfarande inte fatta att de är sant. Eftersom ja inte rest sedan jag gick i tvåan på lågstadiet så är ja lite nervös men förväntasfull. Flygget ger mig lite fjärilar i magen. Men de kommer gå så bra. 
Iallafall så har ja varit barnvakt åt emilia hela dagen, snart är christina o håka äntligen hemma. Tar verkligen på krafterna trots att hon har varit ovanligt snäll idag. Senare ikväll åker ja hem till holm o packa min väska. Imorgon åker ja till malin på eftermiddagen o spendera natten där, sen på söndag kvart i tio åker vi:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0