22:05

Dagarna är upp och ner, kan vara att vintern börja ge sina små tecken trots den härliga värmen som äntligen kommit till Sverige! Iallafall så jobbar jag och står i, fick förlängning på jobbet nu också då ja bara hade fått anställning augusti september men nu har jag fått förlängning, skönt! Blir en utomlandsresa, när är väldigt oklart men det kommer komma! 
I helgen var jag ut, var hos Jack, som vanligt ordning typ. 

Kom även fram till precis nu att nästa vecka kommer jag inte ha någon tjejkompis att umgås med då alla lämnar/har lämnat Sverige! Eller ja jag har ju fortfarande någon kvar här hemma så tur är väl det. 

Iallafall nog om detta, ikväll va en kväll då livet kändes lägre ner än vanligt så skrev av mig lite, nu är klockan 22:02 och jag ska åka hem till far och bädda ner mig, en ny jobbdag imorgon väntas. Till dess, vi höra när vi hörs, peace!✌🏻️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0